RULLAR PÅ

Det rullar på som man så blunt kan säga. Men det är lite så det känns just nu. Jag håller på att komma in i rutenirna i jobbet mer och mer, vilket gör att jag även kan gå ifrån rutinerna lite och hitta på lite skoj med barnen, sakta men säkert. Har börjat komma in i de nya tiderna nu också och alla nya rutiner hemma som kommer med på köpet liksom. Även transporten till jobb, altså buss, har jag börjat vänja mig vid och det funkar faktiskt helt ok.
 
En lite rolig grej är att jag har fått gå på kurs tillsammans med några andra från skolan, vilket har varit superkul! En kurs om dokumentation, vilket man alltid har nytta att lära sig mer av och se ur andra synvinklar. Så på det hela går det bra. Tyvärr råkade jag ut för en av de värsta influensorna jag har på år och dar förra veckan och låg deckad i feber från förförra fredagen till förra tisdagen. Fem dagar i 39 graders feber, antagligen sex då jag mådde skit hela den torsdagen jag jobbade med. Men nu är jag frisk! Och vi får hoppas att det håller sig så med!
 
 
 
Bjuder på två fina bilder på mina två fina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0