NEW TATTOO

Detta var vad som hände igår, så idag är jag lite seg. Just nu ser den väldigt mörkt ut och det är svullet och så, men det kommer nog bli fint, när det väl läker rätt och så! 
 
Dock är det ingen bra idé att tattuera sig när man är förkyld, rekomenderar inte det! Om man säger såhär, det gick bra fram tills det gick dåligt igår. Helt plötsligt när Kay tatuerade, blev jag slapp i hela kroppen, slutade prata, sen svimmade jag antagligen lite, höll på att trilla av stolen men som tur var lyckades Kay fånga mig, haha, så jag slapp trilla av. Sen fick jag lite andnöd men när jag piggnade till var allt bra igen! Som tur var hände det precis när han gjorde den sista highlightningen, så vi var så gott som klara. Så vi plastade in mig och nu ligger jag här och känner mig lite ynklig... Men vad gör man inte när ens favvo-tatuerare bara är i landet nån vecka? Jo, man tatuerar sig fast man är förkyld..!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0