MIN FÖDELSEDAGSPRESENT

När jag fyllde år fick jag bara en sak av Björn. Det var ett datum på en helg långt fram som jag inte fick boka in något på. Inga ledtrådar, inga hintar. Ingenting. Och helgerna gick och nu denna helgen var det dags. Hund var bortlämnad när jag kom hem från jobb i fredags och på lördag förmiddag packade han in mig i bilen med en liten väska med några saker han hade sagt att jag behövde. 
 
Vi körde, och jag som har väldens sämsta lokalsinne tappade ganska snabbt bort mig, men letade efter skyltar som jag kände igen. Gav dock upp efter ett tag.. Men så några timmar senare och de sista minutrarna på små grusvägar stannade vi och gick ur. 
 
Ur bilen och ut på det lugnaste och bästa stället jag kunde tänka mig. Ett hotell och Spa. 
 
Den här helgen har varit så otroligt skön, lugn och betydelsefull och precis det jag behövde. Bad i varma pooler, saltskrubber, massage, massa god mat och det bästa sällskapet jag hade kunnat få <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0