VAKNAT TIDIGT

Hm, jag vaknade 07.06 idag. Helt av mig själv. Det är inte ok när man har långledigt och man får lov att sova länge! Hmm... Får väl ta och göra ngt av dagen nu när jag ändå är vaken. Vi funderande faktiskt på om vi skulle träna. Det var ju ett tag sen, men nu är jag ju frisk efter två månaders förkylning, så det är väl dags att ta tag i det igen. Vi har även några ärenden i stan som vi måste fixa och ikväll blir det påskfest. Så det var väl iofs ganska bra att jag är vaken nu så allt hinns med!

Mina cheescake-muffins var goda igår också i alla fall. Och söta. Bjuder på bild på dom och mig från igår och två bilder från en uttråkad Jenny nu i morse!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0