PIERCING

Idag smällde det! Har varit sugen på att pierca mig i näsan i hur många år som helst, och för ett tag sedan gjorde jag en deal med mig själv, att gör jag det inte innan jag fyller 25 så får jag inte göra det alls! Såå, idag, en vecka innan jag blir 25, blev det piercing-dags!

Och det gick bra. Trevlig piercare och lagom med smärta, haha ;) Han förklarade noga hur det gick till, att vissa tyckte det gör ont, frågade om jag gjort det innan osv. Sen piercade vi och allt gick smidigt. Ingen svimmade, kräktes, grät eller någonting :P Sen när jag skulle titta mig i spegeln när vi var klara, såg han min rygg och sa nått i stil med, "jaha, ja du var ju kanske van vid smärta då ja, inte konstigt att det gick då smidigt!" Hihi, nej. Efter lite tatueringar och töjda hål och annat har man blivit lite härdad om vi säger så.

Men jag är nöjd! Nu ska vi äta middag i Aggarp och sen ska jag bjuda på mina cheescake-muffins!

/peace out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0