HELGEN

Den här helgen har varit så välbehövlig från min sida. Veckan har varit jobbig på många sett men det är inget jag vill eller kan skriva om här.

I helgen har jag i alla fall haft roligt och lyckats tänka på annat. I fredags var jag hemma hos en kollega. Vi snackade och drack vin och hade trevligt. Sen i lördags var det först loppis med mamma, Viveka och lilla Loke. Gjorde några fynd som kanske kommer upp här senare. På kvällen där åt vi middag i Limhamn då även pappa, Björn, Ida, Matte och Ante kom dit, så typ hela familjen samlad, mysigt! Efter maten stack Björn och jag hem till Mary och pratade om allt mellan himmel och jord samt bokade en London-resa i slutet på maj! Åååh, det ska bli så kul!

Idag har vi mest myst och tagit det lugnt. Björn ska på kurs i Jönköpinhg nu söndag till tisdag, så det är lite ensamtid för mig och Casper nu. Dock är det inget jag egentligen vill ha nu då det är alldeles för många tankar som snurrar i huvudet.. Men nu ska jag sova. Bjuder på lite bilder från helgen samt en på min tattoo som nu är läkt och färdig, tycker om den riktigt, riktigt mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0