LUSH

Jag har äntligen tagit mig i kragen och testat ett nytt märke för hår och hudvård. Jag gjorde nämligen en stor beställning hos Lush och för några dagar sedan kom paketet! Åh, jag gillar att testa nya saker! Det känns så skönt och som om man börjar om på något sätt. Om på nytt. Så nu blev det en omstart för både hud och hår. Jag kan tyvärr inte säga så mycket om produkterna eftersom jag precis har börjat använda dom, men dom känns SÅ bra. Sen är det ju inte dumt att produkterna absolut inte är djurtestade och ingredienserna är naturliga och i vissa fall färska, det bara måste vara bra! 
 
Produkterna jag köpte till huden ser ni här nedan, sen blev det en stor omstart för håret också, men det tar vi någon annan gång! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0