NU ÄR DET VÅR I LUFTEN

Det börjar bli varmare och skönare väder ute, nu känner man att det är vår!  Och det är väl egentligen på tiden eftersom vi redan är inne i maj månad. Det är märkligt hur myckrt gladare och piggare man blir av solens D-vitamin, det märks verkligen! Roligare att hitta på saker, gå ut och gå även efter jobb vill jag göra saker. Inte bara gräva ner mig i soffan med en filt upp till öronen och begrava mig och mina tankar i ännu en serie. Åh, vad jag välkomnar denna sommaren som blir min första sommar med riktig betald semester, åh den lyxen..
 
 
 
Bjuder på en bild på min stor-nosade hund <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0