EASYTONE

.
.
Varför är det när man inte kan/får träna och röra på sig som det suger mest i kroppen efter aktivering? Idag har jag bara velat ta mig ner till gymmet eller ta ett pass. Men halsen kliar, jag hostar och nyser och är almänt krasslig.. Så istället för träning blev det en lite runda gång med mina fina skor som kom i min ägo för några veckor sen. Och vilken skillnad från mina gamla, slitna basketskor! Dessa har ju stöd för hålfot och allt som en ska ha, det försvann nog från mina gamla för sådär tre år sedan..
.
På rundan blev det också några nya träningslinnen innhandlade. Kanske inte lika nyttigt som själva träningen, men nu är jag i alla fall förberedd när jag blir frisk ;-) Nu behöver jag bara ett antal tränings BH:ar att ha under, då de jag har idag är aav tjockt, ej andandes bomullsmaterial (?) och blir så sjukt varma! Det är nästa på listan!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0