TRÄNINGSKLÄDER

.
.
Efter inhandlandet av nya träningslinnen passade jag på att städa och ordna lite i garderoben bland träningsgrejerna. Passade då även på att göra ett litet collage (älskar collage) för att fortsätta på förra inlägget. Detta är det mesta jag behöver vid olika tilfällen för träning, fattas lite som var i tvätten, bland annat ett par trekvarts tights och lite linnen. Allt är typ svart och rosa, för i min värld matchar typ allt. Låter kanske överdrivet, men det är faktistk sant. Hela min lägenhet är i färgskala, sakerna i min handväska matchar varandra, och mina träningskläder matchar om jag bara ska nämna några. Är lite av en tvångstanke, men en tvångstanke som jag än så längre trivs med i alla fall :-P Nu blir det sägen för mig snart, då min fyra veckors praktiktid börjar i morgon!
.
/Peace out
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0