VÅRKLÄDER

.
.
Idag gläds vi i alla fall åt mina nyaste REA-fynd som jag hittade på en outlet. När jag kom in och såg priserna, ca 60 kr per plagg tänkte jag "ha, vilka fynd!" Se när jag samlat på mig endel kläder och är påpäg till provhytten ser jag att det står ett stort plakat med texten, "50% på allt". Först tror jag såklart att de röda lapparna med 60:- är rea-priset, men det visar sig att så var inte fallet, utan ytterligare hälften skulle dras av på priset! Det som inhandlades blev en rutig och en ljusblå skjorta oc två linnen, ett vitt och ett blått/turkost med lite vollanger och annat fint. Väldigt nöjd var jag i alla fall när jag kom ut och det känns bra att ha fyllt på vår-garderoben lite, så nu kan våren känna aig välkommen tillbaka!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0