VARM CHOKLAD

.
.
God morgon! Eller kanske god förmiddag, jag vaknade trots allt för ett tag sedan nu. Vaknade aldeles utsövd och med klarblå himmel åvanför huvudet, ligger och drar mig i en kvar, sen änr jag går upp till vardagsrums fönstret så är det aldeles mulet, KOM IGEN VÅREN! Jag behöver dig nu..
.
Med den lilla besvikelsen pga vädret valde jag att göra en stor kopp varm choklad, sätta på ett avsnitt av Criminal Minds (favvo serien just nu) innan jag hoppar in i duschen. I eftermiddag ska vi hem till mamma och pappa på fika och kanske lite trädgårdsfix, om vädret tillåter..
.
.
Föresten, för typ en månad sen testade jag lite nya härliga duschsaker från Yves Rocher som jag måste tipsa om, får fixa det när jag duschat eller nått!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0