FESTIVAL LÖRDAG

Idag begav jag och Mary oss ner till festivalen igen, vi började dock med att slappa i solen i Rörsjöparken med lite cider innan vi cyklade vidare mot staden. Väl nere delade vi på en mixtalrick hos Libanesisk Delikatess, även detta får godkännt med stort G. Halva poängen med festivalen är liksom maten (och andra halvan musiken) så det gäller att välja med omsorg. Vi bstämmde oss för att ha en heldag i stan, så efter maten gick vi till parken vid biblioteket och slappade ännu lite mer med kallt dricka (som vi mycket genigaliskt kylde med inköpta frysta hallon) Det blev även glassätande, sittande vid kanalen och mycket skratt. 
 
Vi kom bland annat fram till att jag börjar bli gammal eftersom jag har tygpåsar med mig i väskan så jag ska slippa ta plastpåsar när man handlara (pansionärsvarning?) och att det inte är lätt alltid att dricka kolsyrade drycker när man cyklar. Dock är det yttert praktiskt med cykelkorg.
 
Dagen aslutades med att vi cyklade hem, hyrde film på vägen och köpte med oss godis och popcorn på vägen hem. Toppendag!
 
/peace out!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0