RENORVERING

I eftermidfags efter festivalen åkte vi hem till mamma och pappa för att äta vofflor i trädgården. När vi satt där i skuggan kom jag på att jag hade lovat mig själv att renorvera klart den lilla söta trampebilen som jag köpte i slutet på förra sommaren. Och vips så hade jag hämtat ner honom från åvanvåningen och fixat fram våtsandpapper och börjat slipa bort rost. Jag lyckades även sätta Björn i arbeta med att montera ner honom i delar så att det blir lättare att måla honom sen. Han kommer bli superfin, det är jag övertygad om! Nu är han en solblekt, ful, rosa färg som ska bort! När jag köpte honom såg jag direkt Den lilla veteranbilen Brum från ett av mina favorit barnprogram som liten. Så färgvalen var inte svårt att bestämma sig för!
 
 
 
Så här såg han ut när jag köpte honom, ingen fin färg, men han blev redan då mycket uppskattad av de små!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0