STRESSTEST

Har precis suttit och spelat det sista stresstestet på Guild Wars 2 innan det släpps för spel den 25:e! (Eller egentligen den 28:e men inte om man har förköpt det) Man fick delta i stresstestet om man hade köpt Pre Purchase varianten, vilket jag självklart gjort vid detta lagen och fick mig därför en liten sneekpeek på vad spelar kan ha att erbjuda!

 

Än så länge, det lilla jag har testet varkar det vara ett spel som utmanar dess genre. Den har det man brukar uppskatta med tillför även lite nytt på bordet. Det stora pluset för mig som inte längre är sugen på att göra av med så mycket perngar, är att det är Free to Play, men det kommer att finnas In Game Purchasing alternativ väl inne i spelet. Dessa är därimot frivilliga att köpa, och spelet ska gå att spela utan. Ett stort plus!

Nu är det bara att vänta tills på fredag kl 00.00 och se om man kommer in och kan testa det på alvar!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0