THE HOBBIT

Hemkommen från bion precis. Vi såg The Hobbit. I 3D. Så nu är mitt huvud mos... Uuh, mitt huvud klarar inte riktigt av tre timmar med 3D. Men annars gillande jag filmen en del. Det vanligaste jag hört är att den, i jämförelse med Sagan om Ringen filmerna, är  dålig mm. Men det är ju oika filmer och böcker, om olika saker och karaktärer. Sagan om Ringen filmerna kom också i en annan tid och är på andra sett ganska revolutionerande och är verkligen STORfilmer. Men ser man den för att den är baserad på en annan bra bok, inte Sagan om ringen, och ger den en chans, så tyckte i alla fall jag om den. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0