JULETIDER

Idag och igår har genomsyrats av jultema. Det började med en rejäl julstädning och piff i lägenheten tillsammans med lite plugg igår. Senare på eftermiddagen hämtade Malin upp mig och Caroline för att ta oss till Carolin i Trelleborg där vi hade planerat att ha julmys för hela slanten! Så efter lite välbehövlig mat dukade vi fram pepparkakor, lussebullar, glögg, julmust och godis. Vi spelade julklappspelet och tittade på svenska hjältar och hade det väldigt julmysigt hela kvällen.

Idag har jag varit och bakat julgodis i Limhamn och hjälp till att plocka fram lite julsaker medan Casper har varit julhund med tomteluva. Känns som om julen kom helt plötsligt nu. Jag var väldigt förbered för någon dag sen tyckte jag, men nu hux-flux är lillejul snart här, galet!

Nu har jag tänkt ta en snabbis till IKEA, får se hur det går, hoppas på att allt folk är hemma och julstökar så att det är lite lugnt där, men det återstår väl att se.. ^^

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0