JULPYNT

Det var ett tag sedan jag hade tid och ork att skriva här nu, har varit en del annat som kommit före. Bland annat är slutpraktiken nu avklarad vilket känns otroligt härligt! Examensarbetet är helt godkänt och inskickat till publicering. Jobb efter skolan är också fixat, vilket känns väldigt bra, roligt och spännande! Det känns som om jag hamnar rätt samtidigt som jag vet vart jag vill och är på väg liksom.

Idag var jag på julmarknad med mamma och pappa och införskaffade deras julgran. Vi köper alltid från Djupadals scoutkår på deras årliga marknad. Köpte även lite julklappar där så snart är alla klappar fixade! Nu är jag hemma och bestämmde mig för att ta fram julpyntet här hemma med. Har inte riktigt haft lust till det innan, men nu kände jag att om jag ska ta fram det i år, får det bli nu, annars är det knappt lönt!


 
 
 
Julpyntet är en blandning av grejer sen jag flyttat hemifrån. Jag brukar köpa något nytt varje år, inte för mycket, bara lagom så det tillslut blir en härlig samling. Årets nyheter är de gammaldags tomtarna i lustiga former, köpta på Tirups Örtagårt. En annan favorit är de vackra istapparna jag köpte förra året, så fina! Det äldsta julpyntet i granen är den lilla nissen på den ljusrosa släden. Den fick jag när jag var liten i julstrumpan och den har fått hänga med sen dess <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0