EN NY START

En nya start och en ny blogg. För tillfället sitter jag och pillar med alla inställningar och med designen med frukosten vid sidan av medan jag funderar på varför jag egentligen gör en blogg. Svaret är nog att jag inte riktigt vet, eller som alla andra, att man behöver skriva av sig lite då och då? I vilket fall som helst, här är den, min blogg. Den kommer antagligen mest handla om min vardag, vilket involverar min hund, mitt plugg, lägenheten och vännerna. Mina intressen kommer säkerligen också komma på tal. Det som intreserar mig mest just nu är att inreda min lägenhet med fina detaljer och shopping, både seconhand och annat.
.
.
/Peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0