SLÖAT

Idag, som de flesta dagar efter en mycket trevlig fest, har jag mest legat och slöat. Björn, jag och hunden har varit hela dagen fram till nu i Aggarp. Det som är inte annorlunda är väl då att man har kunnat ligga ute i solen hela dagen och förhoppnigsvis fått lite färg och fräknar på köpet!
 
Igår var jag och fyndade lite bikiniöverdelar på HM. De hade rea på dom och sålde ut de för 30 kr styck. Jag samlade snabbt på mig tre fina som passa lika bra till bikini som att ha under linnen nu på sommaren. Den vita på bilderna är en av dom. Tycker mycket om spännet i mitten! (det som jag försökt fota påsista bilden) Nu ska jag laga hamburgare till mat, och sen blir det soffmys och tidig kväll för mig.
 
/peace out
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0