WORKOUT



Så där. Nu orkade jag masa mig till datorn ändå. Den bekväma blogg.se appen verkar inte fungera sen de uppdaterade hemsidan, hoppas på att det fixas snart. Det är ju största anledning till varför jag använder denna bloggen, för att deras app har fungerat så bra innan för mig. 

Men det har inte hänt så jättemycket sen jag kikade in här senast. Jag har jobbat lite, får lite framtidsnyheter som kan vara mycket lovande, och fortsatt min satsning på träningen. Sommaren har ju inte riktigt kommit igång än, och just nu har jag ganska mycket ledig tid, så varför inte spendera en del av den på gymmet? Brukar gå till det gymmet som är lite mindre, och där det oftast är lite mindre folk också, och nu har jag börjat lära känna det. Vet vad som finns, och var de finns osv, skönt! Jag blir lite mer effektiv då, och slipper irra runt ;-)

Nu ska jag kika på ett avsnitt Sex and the City innan jag somnar.

/goodnight


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0