ANSIKTSRENGÖRING

.
.
Så där, tänkte fortsätta att tipsa om ansiktsvård som fungerar för mig, jag har normal/blandhy med tendens till finnar och blanka partier och då är denna serien mycket bra enligt mig. Serien heter Pure System och är an en gång från Yves Rocher. Serien består först av en rengöring med micropeeling som man maserar hela ansiktet med. Efterråt känner man sig väldigt ren och ny av peeling effekten.
Efter rengöringen är det ett ansiktsvatten. Detta ansiktsvattnet är mer i gelform än vattenform som vid första titt kan verka väldigt märkligt. Men jag använder det som vilket ansiktsvatten som hellst. Tar det på en bomullspad och rengör hela ansiktet. Sen smörjer jag in mig med den tillhörande ansiktskrämen.
.
Vad säger Yves själv om serien?
Serien har Pore minimizer-effekt som rengör porerna på djupet, förminskar porerna och gör huden matt samt minskar finnarnas rodnad. Geléformulan och den oljefria formulan rengör huden utan att torka ut den. Tar bort överskott av talg och rengör huden samt rensar porerna och reducerar pormaskarna. Förebygger att finnar och pormaskar återkommer. Framtagen och testad under kontroll av läkare. Utan paraben.
.
Jag gillar serien skarpt och känner att huden får mindre problem och blir renare. Jag använder denna serien på kvällen innan jag smörjer in mig med nattcreme och går och lägger mig så att huden är riktigt ren när jag ska sova!
 
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0