ÄPPLE-KANEL

.
.
Tanken den här helgen var att fortsätta med ballkongen, inviga nya träningskläder med att ta långa promenader med hund och vikter, men hur sugen blev man på det när detta vädret kom? Mulet, småregn, lite blåsigt, nej tack. Istället blev det att efter frukosten som bestod av äpplebitar pudrade med kanel, vandrade jag ner till stan och köpte lite välbehövda sminkartiklar. Har länge behövt köpa nytt, men jag har en regel att inte köpa om jag har kvar som fungerar, vilket jag har haft. Har dock inte tyckt att dom varit bra, men det är en annan sak. Jag köper inte bara för att köpa och prova nytt, blir sånt slöseri med pengar..
.
Men idag inhandlades det nya grejer. Det finns många nyheter ute nu i foundationväg, så mycket att det var svårt att bestämma sig! Var riktigt sugen på att testa den nya Fit Me eftersom jag har hört så mycket bra om den. Men sen tänkte jag till, och eftersom jag inte är ett stort fan av flytande foundations egentligen (och inte av fast puder heller) så lät jag helt enkelt bli. Istället blev det Mineralpuder från Loreal, som är en gammal favorit sen innan.
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0