JEANS <3 SPETS


Bild: www.topshop.com




Såg de här coola shortsen på TopShops hemsida här om dagen och dom fastnade i mitt minne. Tyckte det var riktigt snyggt att blanda de ljusa jeansen och det lite gammalvita spetsen på det sättet! Men jag gillade priset desto mindre, så idag har jag bestämmt mig för att ta saken i egna händer. Detta gjorde jag genom att leta upp ett par jeans jag bytade till mig på en klädbytardag på biblioteket här i min stadsdel för ett tag sedan. Jeansen sitter bra i mindja och rumpa, men gillande dock inte benen, altså är de perfekta som shorts! Spetsen letade jag efter i min lokala seconhandbutik och hittade virkade dukar i varierande storlekar. Perfekt!
.
Dock gillade jag inte riktigt var spetsen är placerad, så jag kommer nog expremintera lite själv och se var jag vill ha det. Just nu lutar det mer åt på sidan än fram. Uppdaterar sjävlklart när jag kommit en bit på vägen!
.
/Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0