PROJEKT BALLKONGEN

.
Hittade tyvärr ingen superbra bild på hur ballkongen såg ut innan jag började sy om alla kuddarna, men hittade den är på underbara Casper när han är valp och här ser man ju i alla fall hur färgtemat var tycker jag! Kuddarna var röda, med ca fem stycken sånna avlånga, runda kuddar som Casper sitter på på bilden. Vi hade även två finröda filtar som nästan såg ut som kudden på bilden. Väldigt rött, varmt och orientaliskt altså!
.
Temat jag går på nu är lite kallare, ljusare men tycker att det kan vara skönt att dra till med något helt annorlunda, så att jag har två olika klädslar att välja på sen om jag blir sugen på att byta tillbaka, så ska de inte likna varandra. För jag älskar det röda, och kommer absolut inte göra mig av med tygerna.
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0