PROJEKT BALLKONGEN

.
.
Jag är en person som gillar att ha igång projekt, och det som drabbas då är oftast min lilla lägenhet som hela tiden blir förbättrad och förnyad. Nu när våren nalkas bestämde jag mig för ett tag sedan att det var dags att fixa i ordning på ballkongen. Ballkongen är redan en av mina favoritplatser och otroligt mysig som den är, men jag minns att jag förra sommaren var lite irriterad över att jag inte hade plats med så många växter som jag hade önskat. Även tyget på mina kuddar i soffan började se lite slitna/smutsiga ut, så även de hade behövt en uppfräschning.
.
En dag när jag drullade runt på Emmaus hittade jag ett härligt tyg som jag bara inte kunde släppa ifrån mig, det tyget ska nu sitta på de nya kuddarna. Precis efter hittade jag dessa lådorna på min sambos, pappas, jobb. Perfekta som planteringslådor ju! När de renjorts och fixats lite så klart.. Idag blev det en tidig eftermiddag på praktiken, då jag ska tillbaka ikväll på planeringsmöte, så nu ska jag passa på att göra de här lådorna riktigt snygga sen ska det i lite växter!
.
Ska hitta en bild på min ballkong också, så som den såg ut med de gamla kuddarna osv, sen får ni såklart se de nya när de är klara.
.
/peace
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0