SECONHAND FYND

.
.
Nu tänkte jag visa fynden från dagen. Den översta är ett helt underbart, lite slarvigt, blommigt linne som kommer vara helt perfekt till slitna jeans eller jeansshorts, så fint! Skjortan bredvid är av mockamaterial och är supermjuk. Solglasögon på det så är den dagen räddad!. Längst till höger ligger en supersöt hänglseklänning, man ser den tyvärr inte så bra på bilden, men det kommer nog bättre bild på den när jag börjar använda den. Jag hade stylat den med lockigt hår eller låghöga strumpor..
.
Längst ner till vänster är en oversize tröja med härigt mönster som kommer vara suersnygg lite slarvigt nedstoppad i shorts eller jeans. Lagom slapp när man inte orkar avancera mera. Bredvid ligger en skjorta jag inte kunde släppa ifrån mig. Jag är fortfarande inte helt övertygad om zebramönstret, men den var superfin på, och för det priset kunde jag inte låta den hänga kvar! nedstoppad i ett par höra svarta stuprör kommer den säkert att användas!
.
Så vad säger ni people? Fynd eller fynd? Jag är själv lite mållös. Och allt detta för ynka 145:-
.
/Peace out!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0