SPEGELRENOVERING

.
.
I bristen på väder och inspiration till ballkongen så satte jag istället tänderna i en gammal spegenbyrå som jag länge har tänkt renorvera lite och måla vit. Den ska stå åvanpå en annan, större, byrå i min garderob och jag har tänkt ha örhängen och ringar i den lilla lådan. Just nu har jag bara slipad ava den gamla lacken, och grundmålat den lite. Så nu ser den inte mycket ut för välrden, men det blir nog bra när det är klart!
.
Annars har jag och min syster varit på klädbytardag idag. Det är alltid spännande med vad man får hem därifrån. Kom dit och skänkte tio plagg, kom hem med sju, och fyra som jag ska tvätta och spara! Bland annat, en prickig skjorta, en turkos långklänning, en jeansskjorta och en keps, trevligt!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0