TRÄNINGSTILLBEHÖR

.
.
Det råkade visst bli en runda på stan med syster denna soliga dag också. Vi skulle egentligen inte ha något speciellt alls, utan var mest sugna på att kika runt. Men är det inte dom stadsrundorna som ibland är de bästa? Jag tycker det. Man kan bara strosa runt i sin egen takt och titta på fina saker. Vi var bland annat inne och luktade på nya parfymer. Man blir ju lite sugen, nu när det är vår, på att skaffa en ny, vårig, härlig doft..
.
Men jag fick med mig en smart sak hem i alla fall. Jag hitade den på HM bland deras nya träningstillbehör. Det är ett slags skärp som man har runt midjan när man är ute och går springer eller tränar. Den har två fack för bland annat iPhone/mp3 spelare med hörlursutgång, välrigt smart tyckte jag! Speciellt när min vind/träningsjacka jag har bara har en ficka, och när det blir lite varmare och man inte längre vill ha jacka, ja då har jag bara ett pytteliten ficka i mina byxor. Då passar denna aldeles perfekt!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0