BADRUMSSKÅP

.
.
Var bara tvungen att visa hur duktig jag var med städningen också! Tog ut allt så jag kunde torka av hela innuti och lyfte ut alla glashyllor så jag kunde diska dom rena. Sen rensade jag även ut gamla produkter som jag inte använder, tomma burkar och flaskor och slängde saker som var på tok för gamla. Jag är väldigt bra på att spara gamla halvfulla saker i tron att jag "behöver dom säkert senare", men det gör jag sällan, så nu är allt utrensat! Man ser också tydligt vem det är som tar mest plats i badrummskåpet av oss två här hemma..!
.
Det var visst någon som var nyfiken på E.L.F s produkter, KUL! Mycket av det ni ser på vänster sida, de två nederna hyllorna, av denna bilden är från E.L.F s Studio Line och deras Minerals. Första gångerna jag beställde därifrån använde jag mycket från deras vanliga line där allt kostar £1.50, ca 16 SEK. Men nu på senare har jag börjat använda mer Mineraler och mer från deras Studio line som är mycket prisvärd enligt mig. Där kostar de vanliga produkterna istället £3.50, ca 37 SEK, men det beror helt på vad man är ute efter!
.
Tänkte att jag kunde skrive lite mer om de olika produkterna någon gång, jag tycker ju sånt här är ganska kul, att recensera produkter och testa nytt och så, så jag gör det mer än gärna. Får hitta på något smart sätt att kategorisera det bara, har ju blivit en del produkter jag testat nu ^^
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0