LUNCHTIME

.
.

Idag. Vi satt väldigt lugnt och fridfullt och hade precis börjat äta vår lunch till tonerna av "Party for Everybody" när vår lilla datorsal fylldes av människor på typ 2 sec. Skummt tänkte vi, men det kan ju inte vara lektion eftersom klockan är fem över tolv, då är det ju lunch. Så vi sitter tyst kvar och iaktar situationen. Men jo, efter någon minut med folk som försökte hitta datorer och datorer som inte räckte till, ser läraren tillslut några ansikten som han inte känner igen, andra längst bak, som dessutom sitter och äter lunch! Det går ju inte för sig, för de skulle ju ha lektion, kl 12, mitt i lunchen, i vår datorsal... Ibland är livet inte lätt.. Vi fick altså flytta på oss. Om vi ska se på den ljusa sidan, så funkar skrivaren i den nya salen.

.

Dessutom! Jag märkte precis när jag var på toa nu, att min blixtlås till mina byxor har gått sönder och numera inte går att knäppa upp (!) Hur kul är liksom det att upptäcka inne på en toa när man är kissnödig, på en skala? Som tur är har jag inte ett så stort äss så med lite möda och krångel kom jag både ut och in ur mina byxor ändå. Men jag menar, vilken dag än så länge!

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0