OSTADIGT

.
.
Idag var det väldigt grått i morse, lite ostadigt, så stövlarna och regnkappan åkte på, vågade inte chansa. Men allt som kom var några droppar, så det hade faktiskt inte behövts, men det är så sällan jag får använda mina blanka, röda stövlar, så för mig gjore det inget! Dagen har varit helt ok på praktiken, vi hade tema då vi arbetar integrerat alla tre klasserna på den sidan jag är på. Jag har haft tur som har fått vara få med från början när detta storyline arbete började, och nu idag var sista dagen som de jobbade med det, så jag har fått vara med från början till slut. Har varit riktigt intresant. Tyvärr missar jag deras redovisning nästa vecka, men jag har ju sett det mesta ändå. Nu är det bara två dagar kvar, sen är det skola och lite andra roligheter som ligger inom snar framtid för mig. Men mer om det senare, nu ska jag nämligen köra köttbullar och potatismos! MUMS!
.
/Peace out!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0