PAUS

.
.
Nu tar jag en lite mack-paus med hunden på balkongen. Dagen började med några timmar jobb (!) faktiskt. Var på en förskola som jag bara innan har besökt när vi skrev vår B-uppsatts men har lyckats få några dagar där nu när jag skickade ut mail till alla förskolor i Malmö efter jobb. Sen skadar det ju inte att duktiga Malin har varit på just den förskolar i många år och jobbat extra, så idag fick vi chansen, efter snart tre års plugg ihop, att jobba lite tillsammans! Mycket spännande för mig som aldrig varit på förskolan innan att få chansen att komma dit!
.
Efter min lilla paus börjar packandet på alvar. Igår tvättade vi så i dagens läge kan kan packa ner alla kläder jag vill ha med mig, sen i morgon eftermiddag får jag packa ner nessesär och allt som hör ihop med det. För sen åkter vi, till LONDON! Hela vårt lilla tjejgäng på fyra ska bladna nytta med nöje och ta oss till London i några dagar för att studera det engelska skolsystemet och bland annat besöka Svenska Skolan där, kommer blir super!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0