REGNIGT

.
.
Regn, regn och lite mer regt. Så är vädret utanför mig idag. Men ibland kan jag få lite energi av "dåligt" väder. Jag har redan hunnit vara på gymmet, dusha och handla lite nödvänligheter för den kommande veckan. När det regnar får man hellerinte dåligt samvete om man ligger inne under en filt med en bra bok eller spännande serie framför sig. Just nu skrapar en gammal LP från vardagsrummet och skapar lagom mysig stämning. Sånt hör liksom till när det regnar.
.
Innan jag unnar mig det till fullo blir det lite städning. Jag ska rensa i mitt badrumsskåp, som för tillfället är stökigt, fullt av saker jag inte använder eller är slut. I veckan fick jag hem min levernas från E.L.F men de nya produkterna får inte plats! Altså måste jag städa. E.L.F är föresten en sida som jag varmt kan rekomendera. Min beställning den här gången bestod mest av dera mineralprodukter ex deras foundaion som passar mig utmärkt.
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0