ELF BRUSHES

.
.
Tänkte dra en sak till som jag verkligen gillar med ELF, och det är deras sinkborstar! Dessa jag har är från deras vanliga sortiment, och kosar ca 16 SEK. De har även aningen dyrare varianter från deras Studio Line eller deras Bamboo brushes, men dessa funkar super för mig som inte är jättekräsen. De första jag köpte för några år sedan nu fungerar fortfarande utmärkt, nån enskilld har lossnat från den metalgrejen, men det var bara att limma lite så var de som nya! Så tvättar man och tar hand om dom tycker jag de är mycket prisvärda!
.
Nu ska jag packa ner några skaker till i min resväska, sen ska jag hälsa på kudden min och sova. I morgon vankas skola, mer packning och lite mer rese-fix inför Lodon! Godnatt!
.
/peace out!
Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0