FESTFESTFEST

Ååh, idag är jag trött, har inte fått mycket gjort, borde göra massor och är almänt jobbig. Men, gårdagen väger upp det. Hade väldigt väldigt roligt med tjejerna som kom över till mig igår. Hade bakat pizza som vi åt, köpt massa gott. Vi satt och snackade, dansade, fjantade och hade myyysigt. När vi kände oss klara tog vi bussen in till stan och vandrade bort till Wonk där vi fortsatte att dansa. Det var väldigt trevligt där och jag och Milla våga på oss lite karaoke också. Haha, har bara sjungit singstar och sånt hemma hos folk innan, så detta var lite annorlunda, men det måste ju vara en första gång för allt..! Så, fast jag är slö idag var det lätt värt det, tack fina tjejer! <3 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0