KÖKSMASKIN OCH GLÖGG

Idag har det varit en salig blandning. Jag har smygstartat julmyset med säsongens första glögg, längtat lite till våren och ätit vofflor. Sen har jag beställt en köksmaskin (!) från HSBs affär. Har funderat på att önska mig bidrag till en sådan i julklapp efter som de är så satans (förlåt) dyra om man ska ha en som är bra med alla tillbehör och så! Får räkna med 3-5000 kr. Och precis när jag och mamma har pratat om det, så kommer Ida in och säger att HSB har ett erbjudande för 1200. Taget! Hade kostar 4000 kr innan, så nu är alltså en köksmaskin på väg hem till oss, ja... Vuxenpoäng? Får väl börja baka bröd och mala egen köttfärs nu då..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0