EXAMENSARBETE

Nu börjar de kännas lite kämpigt med detta examensarbete allt. Det ska nu vara klart lite mer än en vecka tidigare än vad vi trodde innan, vilket spelar ganska stor roll när man förlorar den tiden! Men, vi kämpar på och jag tror självkalrt att vi grejar det, men nu känns det mycket! Tur att vi har varandra när vi skriver i alla fall! 
 
Annars rullar det på. Det har blivit höst nu, på riktigt liksom! Och vi har möblerat om i sovrummet med. Jag och Casper har fortfarande inte vant oss att sängen inte står på samma håll som innan. Han ligger kvar som i den gamla fotändan var, men den platsen är typ vid min huvudkudde nu. Så ja, ni kan ju själva lista ut var Casper ligger nu.. Och jag själv är inte mycket bättre. Jag vaknar tvärs över sängen och puttar på Björn..
 
Jag har även mycket som är ovist nu, och många oknytna trådar känns det som. Inte bara examensarbetet som jagar på. Är lite förvirrad i största allmänhet tror jag.. Men allt löser sig inom sin tid, haha. Så det är väl bara att avvakta och se vad som händer, för att vara lite kryptisk!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0