GREEN DAY

Aaaaaaahhh! Jag är så sjukt taggad och helt lyrisk just nu! Jag, Björn och Marie har precis bokat biljetter. Till en av de absolut bästa rockbanden i modern tid (enligt mig och många andra) GREEN DAY! Och inte nog med det. I LONDON! Kan ni förstå lyckan? Den 1 juni nästa år åker vi till London för att se Green Days konsert för deras nya platta Uno! Det är helt sinnensjukt galet ofattbart KUL!
 
Detta är ett band jag började lyssa på som 12 åring med deras album Warning. När jag fick upp smaken för dom lyssnade jag på alla deras tidigare album. Sen som 16 åring bjöd Annelie med mig på American Idiot konserten i Göteborg (är henne evigt tacksam för det!) som hon och hennes syster lyckades vinna på NRJ. Sen var jag, Björn och Mary i Danmark och såg 21st Century Breakdown och nu har vi altså biljetter till Uno, Dos Tré, i LONDON! Och dom blir bara bättre och bättre och bättre... Kan ni fatta hur bra?! 
 
 
 
Tyckte bara denna bilden var så härlig, fångar liksom bandet och min lyckokänsla just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0