INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR

Hmm, jag var säker på att jag uppdaterade med ett inlägg här innan, men det kom antingen aldrig upp eller försvunnit? Aja, vi är nyss hemkomna från Aggarp där vi firade Björns pappas födelsedag. Vi blev bjudna på god mat, nämligen hummer. Första gången jag smakade det och det var supergott! Sen gillar ju jag typ alla skaldjur, så det passade mina smaklökar som handen i handsken!
 
Efter maten var det öppen brasa och efterätt medan vi tittade på Intresseklubben, ett mycket roligt program om ni missat det! Nu ligger jag här i sägen lite små sömnig och ska snart bädda ner mig och slå på tv:n och se om det är något vettigt på.
 
 
 
 
 
Provade locka/våga håret med en ny wavamaker sak som jag införskaffat. Var ganska lättanvänd och jag trivs bra i resultatet, så den blir väl godtjänd! Gejen är bara den, att när jag lockar eller vågar mitt hår får jag så mycket hår och volym så jag nästan måste sätta upp det med klämmor på något sätt, annars blir jag en stor puff. På bilderna har jag nästan mer än en tredjedel av håret bak på huvudet, annars är det på tok för tjockt! Men jag ska inte klaga, haha, går alltid att tunna ut! Nu ska jag krypa ner under täcket!
 
/ peace and goodnight


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0