PÅ VÄG TILL MIG

Nu i slutet på månaden tänkte jag unna mig lite nytt. Just för att mitt shoppingbegär är stort då jag inte kune shoppa så mycket i sommar pga av löneklödd och lite jobb. Så nu belönar jag mig själv för att jag varit duktig resten av månaden. Jag belönar altså mig själv med att slösa pengar när jag varit duktig och inte slösat i månaden altså, haha..
 
Så nu är tre mysiga hösttröjor, ett par skor, en klocka och några armband på väg hem till mig! MUMS! Hoppas på att allt hinner komma i nästa vecka, hade varit super tycker jag. Det är ju aldrig fel när man kan slänga in lite rabattkuponger också. På sidan jag beställde treöjorna fick jag 40% på den dyraste varan och 15 på resten, så jag och Ida passade på!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

såå fiiina:D

Svar: Taaack ^^
JennyMarianne

2012-09-25 @ 21:54:39
URL: http://malinbjursell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0