DEPEND GELLACK TEST

Detta är första färgen och första testet! Nu får vi se hur länge det håller. Det var faktiskt väldigt lätt att applicera. Det torkar ju inte av sig själv, så man kan ta det lugnt och pilla med det hur man vill. Sen är det skönt att det är tort efter att ha haft dom under lampan, för det har som sagt annars varit mitt största problem med vanliga nagellack. Jag orkar sällan vänta tills det är helt tort och lyckas alltid förstöra någon nagel.. Men det slipper man nu! Gillar också hur bland och fin finichen blir när man är klar och har polerat upp dom.
 
Så än sålänge är jag nöjd! Med det återstår ju lite att se hur länge det håller sig nu. Hade ju varit super om det höll så länge som de säger!
 
Jag måste dock hitta en återförsäljare som säljer alla färger. Får gå till KICKS sen och hoppas på att de har större utbud.


Kommentarer
Sara

Spännande! hoppas det håller länge nu!

Svar: Ja det hoppas jag med!!
JennyMarianne

2013-01-02 @ 21:43:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0