DEPEND GELLACK

 
 
 
Nu har jag köpt en julklapp till mig själv som jag har varit sugen på ett tag nu. Nämligen Depend Gellack! Det är ett hemmakit med UV-lampa så att man kan fixa snygga gel naglar själv hemma. Jag vet inte om jag har höga förväntningar men jag hoppas verkligen att det funkar och håller länge! Det hade varit så skönt att kunne fixa det hemma, slippa gå iväg och göra det, plus att det såklart blir mycket snällare mot plånboken. Mina nagar är så svara av sig sjäv också så jag karar aldrig riktigt av att låta de växa ut utan hjälp, och detta skyddar ju nagelt och gör så att de förhoppningsvis kan växa lite också!
 
Har köpt på mig startkitet och en härlig korall-färg som ska testas redan ikväll är det tänkt. Om naglarna sen växer lite tänkte jag testa på att göra egen fransk manikyr. Det står att det ska hålla i 2-3 veckor och håller det i 2 så är jag mer än nöjd! Efter två veckor har ju naglarna ändå växt och man vill nog variera sig lite då ändå. Så jag håler tummarna på hållbarhet i ca 2 veckor!
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Åh du måste berätta hur det fungerade och så sen! :)

Svar: absolut! :D
JennyMarianne

2013-01-02 @ 21:42:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0