FÄRGNING

Sitter för stunden med både ögonfrans- och bryn färg i ansiktet. Tänkte att det var lika bra att fixa det idag, så är det gjort för denna månaden. Annars har det inte blivit super mycket gjort idag. Jag mötte upp Björn på Playoteket och bjöd dom som spelade på kakor. Tyvärr kom jag när de typ var klara, så jag fick inte se så mycket spel, men trevligt ändå.

Jag har även sorterat min väska idag. Tänkte att det var lite onödigt att bära runt på massa onödiga skolsaker nu. Och Casper är så lustig när jag gör sånt. När jag städar eller sorterar eller har massa saker framme, så kommer han och ska ligga mitt i bland dom, och inget undantag idag inte. Söt-hund <3

Nuuuu ska jag nog tvätta ur färgen. Ska bli skönt att få synliga ögonbryn och ögonfransar igen, haha. Det är nog det sämsta med att vara blond... Sen blir det nog sängen och lite slöande, för i morgon är det första dagen på jobb. Lite blandade känslor, men jag håller mig positiv så får vi se hur det går i morgon!

/peace & goodnight



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0