NAGLAR OCH MATTHET

Idag är en matt dag. Det har liksom fallit som en liten suddighet över mig. En del av mig längtar tills måndag då det liksom sätter igång på riktigt och en del av mig är typ lite lamslagen att jag inte har mer att göra. Inget att plugga, läsa, skriva.. Ingen inlämningar som ligger och jagar en i hälarna. Ingenting. Och det är härligt, absolut! Men ovant.. Det blev inget examensfirande denna helgen med släkt och så heller, det gör vi nästa helg i stället då lite fler kunde närvara, så det blir nog bra.

Men över till något annat. Dessa naglar har jag haft i typ en vecka nu. Har behövt göra om en då jag först slog i den och sen pillade av det. Men ändå, bra för att vara hemmagjort tycker jag! Man ska kunna lägga på ert lager topplack till nu så håller det kanske ett tag till, jag testar!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0