OBH NORDICA SUPREME

Jag kom på att jag ju har glömt att visa lite av vad vi har fått och köpt för våra julklappspengar som vi fått från snälla släktingar och så! Det blev en hel del köksutrustning detta året, men det var verkligen inte helt fel. Det började egentligen med att Björn fick de fina knivarna från Anders Petter och en del julklappspengar från några andra. Sen åkte jag till en outlet och såg att de sålde ut dessa OBH Nordica Supreme kastruller! Vi har kikat på dessa ofta när vi varit inne på Duka/Servera och så, men jag har alltid tyckt att de har varit för dyra..
 
 
 
 
 
Men här står jag då och ser att de säjer ut de på 50-70% rea! Hur glad blev inte jag? Så jag köpte först den minsta, 1.5 l, för att sedan ångra att jag inte köpte en till. Så vi åkte tillbaka och köpte även 2 l. När jag sedan pratade med Björn ville han absolut ha Sauterpande, så det var bara att åka tillbaka! Då passade jag även på att köpa en till, lite större, 3 l, och en lite såskastrull från Kökskungen. Så där försvann våra julklappspengar, men jag måste säga att vi använde de på något bra som ska hålla länge!
 
Nu ska jag dedikera resten av denna dagen till plugg. Jag SKA skriva klart 2 av 3 texter idag. Annars blir jag arg på mig själv. Blev inte mycket gjort igår..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0