SÖTSUG

Ooch så kom sötsuget..! Vilken tur att jag förberedde mig i morse då´rå ;-) Hade som sagt lite extra strössel hemma, så varför inte göra lite olika varianter. Idag fick jag efterlängtat besök av mina föräldrar för lite eftermiddagsfika. De har ju varit bortresta i två veckor, så det var trevligt! Vi körde även och hemtade min cykel som har varit på reperation, så nu ska även den vara hel och ren!
 
Jag tror även att jag har luskat ut en bra väg till jobb som det går att köra moppe på! Och det är inte en omväg som alla andra vägar, utan ganska rakt fram. Vi ska testköra den med bil först så jag lär mig den och se hur det går och så, men jag är hoppfull! Hade varit så kul om det gick att köra till jobb, så slipper jag sälja moppen, för kan jag inte köra han till jobb, har jag inte mycket nytta av honom längre.. Jag håller tummarna att det funkar, i alla fall på sommarhalvåret!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JennyMarianne

Seconhand & Vintage mode. Tips och trix i vardagen.

RSS 2.0